Klauzula informacyjna |
Informujemy, że od 25 maja 2018 r. obowiązuje Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie
o ochronie danych - RODO).
W związku z powyższym, przedstawiamy Państwu informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych przez Urząd Gminy w Osieku Jasielskim (38-223 Osiek Jasielski 112).
KLAUZULA INFORMACYJNA
Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO)
z dnia 27 kwietnia 2016 r. informujemy, iż:
- Administratorem Państwa Danych Osobowych jest Wójt Gminy Osiek Jasielski (38-223 Osiek Jasielski 112).
- Z Inspektorem Ochrony Danych Urzędu Gminy w Osieku Jasielskim można skontaktować się poprzez pocztę e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
- Państwa dane osobowe przetwarzane są w celu wykonywania obowiązków wynikających z właściwych przepisów prawnych.
- Odbiorcami Państwa danych osobowych będą organa władzy państwowej, podmioty wykonujące zadania publiczne i działające na zlecenie powyższych organów oraz podmioty realizujące przedsięwzięcia zawarte w umowach
z Administratorem Danych Osobowych – Wójtem.
- Posiadacie Państwo prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo do ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
- Posiadacie Państwo prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, gdy uznacie Państwo, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
- W sytuacji, gdy przetwarzanie Państwa danych osobowych odbywa się na podstawie Pani/Pana zgody, podanie przez Państwa danych osobowych Administratorowi ma charakter dobrowolny.
- Podanie przez Państwo danych osobowych jest obowiązkowe, w sytuacji gdy przesłankę przetwarzania danych osobowych stanowi przepis prawa lub zawarta pomiędzy stronami umowa.
- Państwa dane mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany, bez profilowania.
- Okres przechowywania Państwa danych osobowych w urzędzie jest określony
w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji
w sprawie organizacji i zakresu działań archiwów zakładowych (Dz. U. z 2011 r.
nr 14, poz. 67), czyli okres przechowywania uzależniony jest od rodzaju załatwianej sprawy oraz od kategorii archiwalnej.