Gmina Osiek Jasielski

Klauzula informacyjna

 

 

    powiadom znajomego   drukuj stronę   wersja podstawowa       A- A A+
 Klauzula informacyjna Klauzula informacyjna
 

 

Informujemy, że od 25 maja 2018 r. obowiązuje Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie
o ochronie danych - RODO).

 

W związku z powyższym, przedstawiamy Państwu informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych przez Urząd Gminy w Osieku Jasielskim (38-223 Osiek Jasielski 112).

 

KLAUZULA INFORMACYJNA

 

Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO)
z dnia 27 kwietnia 2016 r. informujemy, iż:

  1. Administratorem Państwa Danych Osobowych jest Wójt Gminy Osiek Jasielski (38-223 Osiek Jasielski 112).
  2. Z Inspektorem Ochrony Danych Urzędu Gminy w Osieku Jasielskim można skontaktować się poprzez pocztę e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
  3. Państwa dane osobowe przetwarzane są w celu wykonywania obowiązków wynikających z właściwych przepisów prawnych.
  4. Odbiorcami Państwa danych osobowych będą organa władzy państwowej, podmioty wykonujące zadania publiczne i działające na zlecenie powyższych organów oraz podmioty realizujące przedsięwzięcia zawarte w umowach
    z Administratorem Danych Osobowych – Wójtem.
  5. Posiadacie Państwo prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo do ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
  6. Posiadacie Państwo prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, gdy uznacie Państwo, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.  
  7. W sytuacji, gdy przetwarzanie Państwa danych osobowych odbywa się na podstawie Pani/Pana zgody, podanie przez Państwa danych osobowych Administratorowi ma charakter dobrowolny.
  8. Podanie przez Państwo danych osobowych jest obowiązkowe, w sytuacji gdy przesłankę przetwarzania danych osobowych stanowi przepis prawa lub zawarta pomiędzy stronami umowa.
  9. Państwa dane mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany, bez profilowania.
  10. Okres przechowywania Państwa danych osobowych w urzędzie jest określony
    w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji
    w sprawie organizacji i zakresu działań archiwów zakładowych (Dz. U. z 2011 r.
    nr 14, poz. 67), czyli okres przechowywania uzależniony jest od rodzaju załatwianej sprawy oraz od kategorii archiwalnej.